Röstningar
134466 · Nästa » Till forumet
Sv: Röstningar
taifaren: Det tycker inte jag. Varför ska vi underblåsa en konflikt som är allt annat än bra för TAIF, Alosha mm???
Sv: Röstningar
Patrik M: En bra fråga vore följande: Hur många som anser att Alosha borde får mer speltid i Taifs A-lag?
Jag anser att alosha borde få mycket mer speltid i A-laget och det är jag övertygad om att de flesta håller med om! Och varför inte låta han få chansen när de går så uselt för Taif som de gör?
Forza Taif och Alosha!