Upplägget med tre matcher i veckan är ren idioti, ser absolut inga fördelar med det. Hockeyförbundet i ett nötskal..
SÅJA!
143314 · Nästa » Till forumet
SÅJA!
Jag ser flera inlägg som är lite positiva! Och det efter förlustmatchen igår!!! Härligt!
Vad gäller Nybromatchen så blir det stentufft! 1 pinne där så har vi gjort det jävligt bra.
Tror vi behöver ett speluppehåll snart så spelarna kan ta det lite lugnt och samla krafter samt ha kvalitativ träning.
Vad gäller Nybromatchen så blir det stentufft! 1 pinne där så har vi gjort det jävligt bra.
Tror vi behöver ett speluppehåll snart så spelarna kan ta det lite lugnt och samla krafter samt ha kvalitativ träning.