Straffskyttar
13220 · Nästa » Till forumet
Sv: Straffskyttar
Hellerstedt borde ju vara "gjuten". Han sköt väl straffar helt ouppvärmd förra säsongen om jag inte minns fel.
Örebro - AIF 2-5
Johan Ström 2, Gästrin, Svesse och Johwelin.
Duger väl, eller ..............
Örebro - AIF 2-5
Johan Ström 2, Gästrin, Svesse och Johwelin.
Duger väl, eller ..............
Sv: Straffskyttar
Antar att Hellerstedt var bänkad större delen av matchen och därför inte fick lägga ngn! Det är min teori!
Emmoth är ju ändå en iskall avslutare och sätter sina straffar rätt ofta även om det varit några bommar på sistone!
Liket borde ju oxå kunna vara en hygglig straffskytt tycker man!
Emmoth är ju ändå en iskall avslutare och sätter sina straffar rätt ofta även om det varit några bommar på sistone!
Liket borde ju oxå kunna vara en hygglig straffskytt tycker man!
Sv: Straffskyttar
Emmoth vetifan om jag håller så högt längre när satte han en senast igentligen? :\
En gåta varför inte Hellerstedt fick lägga en straff! Perzzon nån koll på det du som var där?
En gåta varför inte Hellerstedt fick lägga en straff! Perzzon nån koll på det du som var där?
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
Sv: Straffskyttar
När det gäller straffskyttar så håller jag Emmoth, Svensson & Hellerstedt högst! Men även Nord & Patrik Ström är nog bra och sen den skadade Medin ska ju vara riktigt bra efter vad man hört!
För övrigt vill jag hälsa "flying cranes" välkomna till Örebro, min hemstad sen några år tillbaka. Min kompis Mattias Bjurman spelar i HC Örebro och han har varnat för idioter i Örebroklacken så ni kan ju hålla ögonen öppna. Ännu en gång, VÄLKOMNA!!!