Helt rätt, all heder åt TP!
TP
81061 · Nästa » Till forumet
TP
Detta står i TP:s nätupplaga:
"Undertecknad, som har bevakat presskonferenser med TAIF-hockeyn sedan 1970-talet, frapperades över en sak i samband med tisdagens samling i Bredstorpshallen:
Aldrig tidigare har representanter från supporterklubben, spelare (nu i form av Tobias Johwelin) samt styrelsemedlemmar och sportgrupp medverkat tillsammans med tränarna när man kallat på pressen.
Ett tecken på att det är bred samling under TAIF-tranan till kommande säsong!
JAN JUSTEGÅRD "
Äntligen någon som visar TAIF den respekt de förtjänar. All heder åt TP och Jan Justergård!
"Undertecknad, som har bevakat presskonferenser med TAIF-hockeyn sedan 1970-talet, frapperades över en sak i samband med tisdagens samling i Bredstorpshallen:
Aldrig tidigare har representanter från supporterklubben, spelare (nu i form av Tobias Johwelin) samt styrelsemedlemmar och sportgrupp medverkat tillsammans med tränarna när man kallat på pressen.
Ett tecken på att det är bred samling under TAIF-tranan till kommande säsong!
JAN JUSTEGÅRD "
Äntligen någon som visar TAIF den respekt de förtjänar. All heder åt TP och Jan Justergård!