Tränaren
62818 · Nästa » Till forumet
Sv: Tränaren
Hade ett snack med Senior-Forzamalm igår och fick ett namn till tränarposten, som jag antar det ryktas om här men som ingen säger. Det gör inte jag heller. Men om det är som du menar, Merxx, att det inte verkar stämma det ryktet, är det nog bra. Jag undrar om den personen verkligen klarar av uppgiften...Kanske i ett par-system då med ngn annan- framförallt en coach?
Forza ikväll! Saker är inte helt kört, men det är klart, det ser inte så ljust ut. Jättetråkigt att säsongen är över på söndag...Vad skall man nu länga efter? Slutet av september, förstås!!!
Signa Jimmie Ericsson NU!!
Forza ikväll! Saker är inte helt kört, men det är klart, det ser inte så ljust ut. Jättetråkigt att säsongen är över på söndag...Vad skall man nu länga efter? Slutet av september, förstås!!!
Signa Jimmie Ericsson NU!!
Sv: Tränaren
visst är tränarnamnet viktigt helst skulle det vara klart så fort serien slutar!
TrT idag: Jonas Emmoth har fått spelförbud av läkarna sista matcherna i serien och allt lutar väl åt att han slutar pga sina ryggproblem!
Blir det så är det bara att hoppas att sportgruppen kan övertala Holmis att fortsätta en säsong till! Skulle bli otroligt tungt att försöka ersätta 2 sådana poängmaskiner på en gång! Hoppas också att man inser i sportgruppen att killar som Holmis & Emmoth ersätter man inte med ngn normal spelare. Man gjorde misstaget härom säsongen när man trodde att Kitten gick att ersätta med en halvdan spelare! Holmis är dessutom en otrolig puckartist med ett publikfriande spel så han är ännu svårare att ersätta!
Troja ikväll blir en svår match inte minst med tanke på läget i laget. Skidén är sjuk, Holmgren osäker, Norberg har ryckt in i lumpen, emmoth ryggskadad! Nord går in och spelar ytterforward ihop med Leijon & Holmis!
Finns bara ett radarpar Holmis & Emmoth!
TrT idag: Jonas Emmoth har fått spelförbud av läkarna sista matcherna i serien och allt lutar väl åt att han slutar pga sina ryggproblem!
Blir det så är det bara att hoppas att sportgruppen kan övertala Holmis att fortsätta en säsong till! Skulle bli otroligt tungt att försöka ersätta 2 sådana poängmaskiner på en gång! Hoppas också att man inser i sportgruppen att killar som Holmis & Emmoth ersätter man inte med ngn normal spelare. Man gjorde misstaget härom säsongen när man trodde att Kitten gick att ersätta med en halvdan spelare! Holmis är dessutom en otrolig puckartist med ett publikfriande spel så han är ännu svårare att ersätta!
Troja ikväll blir en svår match inte minst med tanke på läget i laget. Skidén är sjuk, Holmgren osäker, Norberg har ryckt in i lumpen, emmoth ryggskadad! Nord går in och spelar ytterforward ihop med Leijon & Holmis!
Finns bara ett radarpar Holmis & Emmoth!
Sv: Tränaren
Nya spelare i all ära men det är ändå jag och många med mig tror jag som vill se ett tränar namn först! Kan ju alltid hoppas på nåt riktigt lockande namn, men det kanske inte är så troligt! Spelarna verkar intressanta, TAIF har ju lyckats ett antal gånger att ta spelare underifrån som sedan lyckats bra i TAIF-tröjan, rätta mig om jag har fel :)!
Tror fortfarande på play off!!
Börjar längta lite till de gröna mattorna med runt om i Sverige. Den 8 mars drar det i gång! Mellanmjölkslaget ska ut o regera både i EU och här hemma!
Tack för mig!
Tror fortfarande på play off!!
Börjar längta lite till de gröna mattorna med runt om i Sverige. Den 8 mars drar det i gång! Mellanmjölkslaget ska ut o regera både i EU och här hemma!
Tack för mig!
Sv: Tränaren
ge oss namnet på tränaren nu och håll inte oss supportrar på sträckbänken såg nedanför att han skulle vara från lägre divisioner det är skandal ifall detta skulle vara sant man måste ju för h**vete satsa på en bra tränare som kan locka folk inte nån annan jäkla pajas hoppas nu sportgruppen gör rätt och satsar på en meriterad tränare Tommy Sandelin tex
Sv: Tränaren
Samtidigt som vi diskuterar nyförvärv är det viktigt att komma ihåg att vi har lite folk som kommer och tittar och det sämsta lokala stödet bland samtliga lag i SHA. Givet de förutsättningar vi har måste jag ändå säga att sportgruppen gjort ett bra jobb. Därmed inte sagt att man inte kan få drömma.
Sv: Tränaren
Intressanta rykten JAS!
Jimmie Ericsson var ju aktuell redan ifjol liksom Ronny Johansson! Fredrik Johnsson var ju stor målskytt i Kumla för några år sedan, hamnade sedan i HV och blev utlånad till Taif 5 matcher den superallsvenska säsongen & gjorde 3+1 poäng! Peter Andersson spelade i Oskarshamn ifjol gjorde 8+12, denna säsong i Växjö har han gjort 24+6!
Får man behålla stommen i Taif så är detta ganska intressanta lirare!
Skulle gärna se några backrykten oxå i och för sig!
Jimmie Ericsson var ju aktuell redan ifjol liksom Ronny Johansson! Fredrik Johnsson var ju stor målskytt i Kumla för några år sedan, hamnade sedan i HV och blev utlånad till Taif 5 matcher den superallsvenska säsongen & gjorde 3+1 poäng! Peter Andersson spelade i Oskarshamn ifjol gjorde 8+12, denna säsong i Växjö har han gjort 24+6!
Får man behålla stommen i Taif så är detta ganska intressanta lirare!
Skulle gärna se några backrykten oxå i och för sig!
Sv: Tränaren
Hörde ryktet på jobbet idag, inte nog med att det var varmt från alla jävla maskiner, blev ännu varmare när jag hörde vem det var!!!
Håller med B Good, räkna med spelarflykt.
Han verkar ju inte göra allt för bra ifrån sig där han är nu och den om man nu ska säga divisionen är ju en BIT under TAIF!
Lite rykten då!!!
Bofors vill ha tillbax Medin, hört det från en bekant utanför Karlskoga som är en stark hockeyentuast. Men frågan är väl om Medin vill dit?
Jimmy Ericsson, vilken TAIF varit ute efter tidigare är tydligen aktuell, han vann även poängligan i Allettan i år på 21 poäng, 6 mål och 15 assist, en ny assistkung kanske???
Sedan har jag faktiskt hört om 2 spelare från samma klubb och det är Ronny Johansson samt Fredrik Johnsson. Är lite komiskt med tanke på att detta är båda Mariestads största poängplockare.
Ronny på 16 poöng fördelat 8-8
Fredrik på 18 poäng 11 mål 7 assist.
Sistnämda ryktet till TAIF är ifrån Växjö Lakers och är vid namn Peter Andersson, han har gjort 12 poäng i grundserien 9 mål, 3 assist. Om alla dessa stämmer tycker jag det är lite tråkigt om TAIF bara jagar spelare nerifrån, visst dom toppar poängligorna men sen blir det ju upp till att se om dom klarar allsvenskt spel.
Kan också passa på att säga att det är rätt klart att Jonas Emmoth lägger av, tråkigt men men...
Håller med B Good, räkna med spelarflykt.
Han verkar ju inte göra allt för bra ifrån sig där han är nu och den om man nu ska säga divisionen är ju en BIT under TAIF!
Lite rykten då!!!
Bofors vill ha tillbax Medin, hört det från en bekant utanför Karlskoga som är en stark hockeyentuast. Men frågan är väl om Medin vill dit?
Jimmy Ericsson, vilken TAIF varit ute efter tidigare är tydligen aktuell, han vann även poängligan i Allettan i år på 21 poäng, 6 mål och 15 assist, en ny assistkung kanske???
Sedan har jag faktiskt hört om 2 spelare från samma klubb och det är Ronny Johansson samt Fredrik Johnsson. Är lite komiskt med tanke på att detta är båda Mariestads största poängplockare.
Ronny på 16 poöng fördelat 8-8
Fredrik på 18 poäng 11 mål 7 assist.
Sistnämda ryktet till TAIF är ifrån Växjö Lakers och är vid namn Peter Andersson, han har gjort 12 poäng i grundserien 9 mål, 3 assist. Om alla dessa stämmer tycker jag det är lite tråkigt om TAIF bara jagar spelare nerifrån, visst dom toppar poängligorna men sen blir det ju upp till att se om dom klarar allsvenskt spel.
Kan också passa på att säga att det är rätt klart att Jonas Emmoth lägger av, tråkigt men men...
Sv: Tränaren
Har oxå hört ryktet om den nya tränaren, från ganska så säkra källor faktiskt!!!
Det ryktades väl om atthan skulle ta över redan tidigare i år har jag för mig.
6 p på se två sista matcherna så finns chansen, tänk på att Mora har ett heltaggat GSK borta på onsdag. Alla upp och stötta på onsdag nu, vi får inte ge upp än!!!'
Kul att se att Liket var bra sist, hoppas han vill avsluta snyggt, hela laget lyfter sig när han är bra!!!
Det ryktades väl om atthan skulle ta över redan tidigare i år har jag för mig.
6 p på se två sista matcherna så finns chansen, tänk på att Mora har ett heltaggat GSK borta på onsdag. Alla upp och stötta på onsdag nu, vi får inte ge upp än!!!'
Kul att se att Liket var bra sist, hoppas han vill avsluta snyggt, hela laget lyfter sig när han är bra!!!
Sv: Tränaren
Om det blir den du har hört, Merxx, så lär
det bli spelarflykt garanterat! Denne klarar
ju knappt av att leda det lag han nu tränar.
Nej det gäller att satsa på ett namn, som kan
få herrar Holmström Johwelin och Emmoth att
ta en säsong till!
Inga jävla billighetsalternativ nu, en bra
tränare är är nyckeln till framgång!
det bli spelarflykt garanterat! Denne klarar
ju knappt av att leda det lag han nu tränar.
Nej det gäller att satsa på ett namn, som kan
få herrar Holmström Johwelin och Emmoth att
ta en säsong till!
Inga jävla billighetsalternativ nu, en bra
tränare är är nyckeln till framgång!
Den som lever får se!