Tranås - Arboga 7-5
167210 · Nästa » Till forumet
Sv: Tranås - Arboga 7-5
Patrik M: Tjaa just nu känns det som att arboga är kassast på allt. tyckte vi hade matchen i hamn inför tredje, men neeedå!
Sv: Tranås - Arboga 7-5
arboga: Illa..Tranås är seriens bästa lag på att hämta in underläge typ. :) Kassa på att hålla dem dock..
Sv: Tranås - Arboga 7-5
Det här kändes ju fantastiskt surt. Arboga är allsvenskans bästa lag på att tappa ledningar.
Tranås - Arboga 7-5
Gött att man inte ger sig utan ger sig f-n på att vända matchen i sista perioden. Sådan inställning gillar jag! Att det ska vara så svårt att leda en match, härligt att det lossna för Johan Ström.
Mora nästa! Troja på väg ner till 9:e platsen? ;)
FORZA!
Mora nästa! Troja på väg ner till 9:e platsen? ;)
FORZA!
Lite Statistik:
Poängligan
1 Magnus Axelsson 17+11=28
12 J Holmström 9+13=22
Målligan
1 Magnus Axelsson 17mål
Assistligan
7 J Holmström 13 assist
Power play
1 TAIF 20,75%
Publiksnitt 873 personer
Dock har Taif släppt in klart flest mål i serien det ska inte förglömmas!
610 personer är på tok för dåligt även om det är julskyltning!
Senaste budet i ryktesväg är att det inte blir några nyförvärv och att Liket med all sannolikhet inte spelar mer i Taif denna säsong!
Varför måste Taif alltid släppa iväg ett underläge på 2-3 mål innan man börjar ta tag i spelet och spela bra???? Det kan man fråga sig! Dålig inställning eller? Vi har ju hämtat upp underlägen i nästan varje vinstmatch i år!