vakna
101399 · Nästa » Till forumet
vakna
det är inte lika mycket drag på gästboken längre. det är en ny säsong som börjar nu! vakna!!
liket målade igår mot nyköping. härligt! det är sådant som behövs om han ska lyckas kriga till sig en plats med den konkurrensen.
nån som vet hur det gick i juniomatchen igår förresten?
liket målade igår mot nyköping. härligt! det är sådant som behövs om han ska lyckas kriga till sig en plats med den konkurrensen.
nån som vet hur det gick i juniomatchen igår förresten?
Liket gör sina poäng varje match vad det verkar enligt mina kontakter i Linköping var han LHCs bäste utespelare igår!