WIKHOLM
82049 · Nästa » Till forumet
WIKHOLM
Enl. dagens TrT så är Wikholm muntligt överens med Örebro om ett kontrakt. Enl. honom så har inte Ljunggren något med hans flytt att göra utan han tyckte det stämde med ÖHC vid besök. Står oxå att han trivts bra i Tranås men den "stora" spelarflykten gjort att han bestämt sig för att röra på sig.
Står oxå att ett rykte finns att ÖHC även är ute efter MEdin men ÖHC-ledare vill inte kommentera detta.
Läge för lite påskrifter nu !!!!!
Står oxå att ett rykte finns att ÖHC även är ute efter MEdin men ÖHC-ledare vill inte kommentera detta.
Läge för lite påskrifter nu !!!!!
Josefsson vet jag inte om han har rätt moral för att spela i TAIF......men det är ju en duktig hockeyspelare helt klart
Jimmie Ericsson har skrivit på för Skellefteå enligt Hockeymagasinet.com så han kan vi ju glömma.......
annars är det väl mest en målis som man är ute efter.....