Oskarshamn- TAIF 3-2
forza Aif!
« Föregående · 104886 Till forumet
Sv: forza Aif!
Verkar som Taif gjorde en mindre bra match mot oskarshamn tycker jag! Svesse och Holmström saknades ju dock! Oskarshamn vann skotten med 38-15 och både enligt Taifs hemsida och oskarshamns hemsida så var målvakten Kalle Mattsson Taifs klart bäste spelare!
Sv: forza Aif!
Kul o se att Mattsson verkar ha gjort en kalasmatch, en bra målvakt behövs om TAIF ska lyckas i vinter. Med Svesse och Holmis i laget hade TAIF vunnit tror jag.
Sv: forza Aif!
Patrik M: Nu ska du inte överdriva Patrik! Klart att spelet säkert hade varit stabilare med Svesse och Holmis i laget men skotten(38-15) tyder på att man blev rejält pressade! Lite att jobba på där och det är väl så det ska vara under försäsongen!
Sv: forza Aif!
Patrik M: Mattsson var strålande enligt folk som var där, ytterligare en gång verkar det som om ledningen har gjort ett kap på målvaktssidan!
J. Bremer höll tydligen taif-målvakten varm även han, Mattsson fick göra ett par svettiga räddningar när junioren ställde till det!;)
J. Bremer höll tydligen taif-målvakten varm även han, Mattsson fick göra ett par svettiga räddningar när junioren ställde till det!;)
Sv: forza Aif!
Johnny B Good: Hörde på ryktes vägar (stigarykte) att Bremer fått order om detta från högre ort så Mattsson skulle få glänsa lite.
« Föregående · 104886