Sv: forza Aif!
Patrik M: Nu ska du inte överdriva Patrik! Klart att spelet säkert hade varit stabilare med Svesse och Holmis i laget men skotten(38-15) tyder på att man blev rejält pressade! Lite att jobba på där och det är väl så det ska vara under försäsongen!