Här va de dött...
« Föregående · 93494 Till forumet
Sv: Här va de dött...
Perzzon: Kan kanske bero på att man har en del annat att göra just nu bla sitta bakom flötet! Sen är det ju som så att det inte finns alltför mkt att tycka till om just nu!
« Föregående · 93494
Börjar se framåt o längta!!
Mer liv på´t här i VM tider!!
Mot SA:)