Här va de dött...
Här var det inte mycket liv längre. Vart e Merxx dagliga ca 3 mezz nånstans? Å för inte tala om Månssons?
Börjar se framåt o längta!!
Mer liv på´t här i VM tider!!
Mot SA:)