Henrik Nilsson
« Föregående · 27749 Till forumet
Sv: Henrik Nilsson
Ofan där ser man mjo inte lätt att ha kvar spelare kanske när de vill flytta. Hoppas det går bra för han ger alltid extra krydda när man har TAIFare att följa i elitserien.
Finns platser kvar i bussen än så om nån är sugen på att anmäla sig..
Finns platser kvar i bussen än så om nån är sugen på att anmäla sig..
« Föregående · 27749
Förvåning är nog ett av de större orden jag kan använda då jag plötsligt ser Henke Nilsson glida förbi i djurgårdströja.
Fan att vi inte kunde behålla honom!!!