Sv: Henrik Nilsson
Ofan där ser man mjo inte lätt att ha kvar spelare kanske när de vill flytta. Hoppas det går bra för han ger alltid extra krydda när man har TAIFare att följa i elitserien.

Finns platser kvar i bussen än så om nån är sugen på att anmäla sig..