Hmmm !?!?!
« Föregående · 136146 Till forumet
Sv: Hmmm !?!?!
Soundpatrol: På väg utför? Snarare tvärtom tycker jag det finns så mycket vilja inom föreningen, får hoppas att det sportsliga vänder snart bara. Kan man få lite mer flyt i den delen så ser det bra ut inför framtiden.
« Föregående · 136146
Vore ren skandal att "slarva bort" nått sånt !!!
.
Känns som om Taif e´ på väg utför...
.
Hoppas det händer nått , innan det e för sent !!!
.
Tack för ordet.
.
M.V.H. Mattias.