J-laget!!
« Föregående · 62947 Till forumet
Sv: J-laget!!
Beror nog en hel del på att serien är väldigt jämn! Dessutom är Taifs J20-lag relativt ungt! Och ännu en orsak är väl att det saknats en del backar Bremer lirar ju med Mjölby, Klaar har varit borta ett tag, Holmgren spelade back innan han började i A-laget & Josefsson har varit borta en del!
« Föregående · 62947
Dalen måste slå Tibro hemma och TAIF måste ta minst ett poäng och då klara sig TAIF vidare på målskillnad!
Om det blir lika mellan Dalen och Tibro klara sig TAIF på målskillnad, men då måste TAIF oxå vinna.
Hoppas ni hängde med, inse oxå vilken katastrof för det skulle vara för föreningen om laget åkte ur!!!!
Så kom upp och stöd J-laget!!
Kolla tabellen på www.skanehockey.com