JAAA!! 2-3
125096 · Nästa » Till forumet
JAAA!! 2-3
Bra jobbat TAIF..trevligt att höra att försvaret spela bra och segern var rättvis. Nu är det medvind igen. :)
F-n va nervöst i slutet..
F-n va nervöst i slutet..
Skönt med säsongen första 3:a, nu är det lätt att leva igen!