Sv: JAAA!! 2-3
Såg ni inslaget om Västerås på TV4 sporten nyss? Rätt mycket bilder ifrån dagens match! Jävligt fin reklam för Taif.

Skönt med säsongen första 3:a, nu är det lätt att leva igen!