Rögle gav inte Daniel Wallin ngt nytt kontrakt kanske vore ngt för Taif! Han visade ju när var har att han är en bra målskytt!
Kan kanske vara ngt?
« Föregående · 77273 Till forumet
Sv: Kan kanske vara ngt?
Merxx: Han lyckades ju rätt bra i början i Rögle vad jag kan minnas kankse gått lite tyngre på slutet.
« Föregående · 77273