Merxx: Han lyckades ju rätt bra i början i Rögle vad jag kan minnas kankse gått lite tyngre på slutet.
Kan kanske vara ngt?
77289 · Nästa » Till forumet
Kan kanske vara ngt?
Rögle gav inte Daniel Wallin ngt nytt kontrakt kanske vore ngt för Taif! Han visade ju när var har att han är en bra målskytt!