dags att börja heja på laget igen!!! det var ganska så duktigt tyst igår.......
klacken?
« Föregående · 17663 Till forumet
Sv: klacken?
Tjabba Tranås
Håll på Ert lag i vått och torrt. Det gör vi i Skåne (är Röglefan). Kolla dock vad Halmstad Hammess skriver i sin gästbok, detta är visdomsord ;-)
"Trummisarna sköter sig bra, det är inte lätt att hålla takt, sjunga och titta på hockey samtidigt. Ibland hamnar de i otakt, och då är det bara att byta ramsa"
Kan inte gå och tugga tuggummi på en gång...*lol*
Kingen af Skåne
Håll på Ert lag i vått och torrt. Det gör vi i Skåne (är Röglefan). Kolla dock vad Halmstad Hammess skriver i sin gästbok, detta är visdomsord ;-)
"Trummisarna sköter sig bra, det är inte lätt att hålla takt, sjunga och titta på hockey samtidigt. Ibland hamnar de i otakt, och då är det bara att byta ramsa"
Kan inte gå och tugga tuggummi på en gång...*lol*
Kingen af Skåne
Sv: klacken?
Det är inget fel på trumman den behövs där speciellt när det är lite dåligt med folk i klacken ger ett extra tryck till klappen. Vi var ett gäng som diskutera just detta på dagens träning och alla var överens om det. Var det så jävla dåligt i söndags tyckte vi höll igång hyffsat iaf. (börjar bli bortskämda?)
Ska åka ner till Bofors på onsdag i en bil hoppas fler åker med och ser första bortavinsten för året!
Tobbe var inte med på dagens träning han är säkert med imorrn får vi hoppas.
Ska åka ner till Bofors på onsdag i en bil hoppas fler åker med och ser första bortavinsten för året!
Tobbe var inte med på dagens träning han är säkert med imorrn får vi hoppas.
« Föregående · 17663