Sv: klacken?
Ta bort trummjävlarna nu, vi blir ju
utskrattade i hela hockeysverige p.g.a dom, å
vi klagar på Oskarshamn...hörs ju för fan
bara våran trumma, det kallar inte jag KLACK!!!!