Krekula??
« Föregående · 86642 Till forumet
Sv: Krekula??
Perzzon: Mig veterligen har jag överhuvudtaget inte andats om att TAIF ska åka ner i ettan. Jag har nog aldrig gnällt på TAIF som lag heller, det enda som retar mig är just personer som du. Ni tillför ju ingen respekt till FCS-supporterklubb precis. För ett par år sedan påpekade jag att FSC var lite av en babyklack. Något som jag stod för, men inte längre kan motivera eftersom jag inte hade möjlighet att se någon hemmamatch förra säsongen. Tycker dock att denna sida håller bra kvalité och respekterar FCS fullt ut. Förutom dig då Perzzon. Ta gärna fram lite fakta om personer innan du spyr ut floskler.
Slutligen är jag inte intresserad av något verbal ordkrig med en medgångssupporter(som antagligen var på sitt första derby, utan pappa Lennart) som tydligen har drabbats av AIK och DIF-hat. Förstår inte varför man ska hata de andra Stockholmsklubbarna för att man hejar på den tredje. Kan väl förstå att Stockholmarna själva gör det, men att en yngling från lilla Tranås ska sluta upp i hatramsorna, det om något är väl PATETISKT.
Slutligen är jag inte intresserad av något verbal ordkrig med en medgångssupporter(som antagligen var på sitt första derby, utan pappa Lennart) som tydligen har drabbats av AIK och DIF-hat. Förstår inte varför man ska hata de andra Stockholmsklubbarna för att man hejar på den tredje. Kan väl förstå att Stockholmarna själva gör det, men att en yngling från lilla Tranås ska sluta upp i hatramsorna, det om något är väl PATETISKT.
Sv: Krekula??
Ja AIK e ju tvungna någon gång att ge bort någon enstaka poäng till söderkisarna så dom inte går helt under jorden, men det var eran sista poäng på mycket länge! Hörde atta Black Amry hade dominerat fullständigt på läktaren och de var ju skönt att höra att allt var som det ska. AIK kommer gå sakta men säkert mot toppen!
« Föregående · 86642
Skönt me en back till.......två bra centrar me!