Väntar på referat från Persson, resultatet är uppdaterat iaf.
Läcker som ett såll
20348 · Nästa » Till forumet
Sv: Läcker som ett såll
Ja kom igen nu och uppdatera J20:s match mot Nittorp!!!
Nu när A-laget är så dåliga är det kul att läsa om J20!
Nu när A-laget är så dåliga är det kul att läsa om J20!
Sv: Läcker som ett såll
Verkar som det var en bra bortamatch iaf från TAIFs sida verkar som vi släpper mål väldigt lätt i boxplay även om två av målen var 5-3. Nått att träna extra på annars verkar powerplay spelet bra iaf. Första bortavinsten mot Örebro tro?
Alltid tungt att förlora dock :\
Alltid tungt att förlora dock :\
Sv: Läcker som ett såll
Herregud AIF ...var ligger problemet???... Kan inte nån ta tag i det hela nu så de kommer på fötter igen och börjar spela ishockey!!!!
Sv: Läcker som ett såll
önskar lite snabbare uppdatering på juniormatcherna på denna sida, skärpning månsson och persson annars är det en bra sida