Sv: Läcker som ett såll
Verkar som det var en bra bortamatch iaf från TAIFs sida verkar som vi släpper mål väldigt lätt i boxplay även om två av målen var 5-3. Nått att träna extra på annars verkar powerplay spelet bra iaf. Första bortavinsten mot Örebro tro?

Alltid tungt att förlora dock :\