Lönn vara eller icke vara.
« Föregående · 48297 Till forumet
Sv: Lönn vara eller icke vara.
Stämmer Lönn var inte med på dagens träning dock var Johwelin det! Bra fart även idag, körde mycket powerplay.
« Föregående · 48297
Så egentligen borde man väl heja på LHC framöver i elitserien, pust...