Lönn gjorde en assist poäng iaf i LHC idag
Lönn vara eller icke vara.
48420 · Nästa » Till forumet
Sv: Lönn vara eller icke vara.
Stämmer Lönn var inte med på dagens träning dock var Johwelin det! Bra fart även idag, körde mycket powerplay.
Lönn vara eller icke vara.
Undrar bara om någon vet något om Lönns framtid i TAIF, då jag tror att han kan vara skillnaden mellan toppen och botten.
Så egentligen borde man väl heja på LHC framöver i elitserien, pust...
Så egentligen borde man väl heja på LHC framöver i elitserien, pust...