Några nya regler
« Föregående · 104272 Till forumet
Sv: Några nya regler
Mao så tjänar man på att inte avlossa nått skott eller skjuta utanför om man är rejält upphakad och är fri.
Sv: Några nya regler
Patrik M: Nej inte som jag kan tolka det iallafall! Gå in och läs du oxå får vi se!
« Föregående · 104272
några exempel:
När man mister en målchans i ett friläge utdöms straff om man inte får ett avslut på mål då utdöms utvisning!(antar att det var den regeln Winnerborg snackade om i söndags)
Spelet ska inte stoppas om pucken träffar en funktionär utom om den studsar i mål!
Ingen musik får spelas under pågående spel eller under time-out! Lufthorn och visselpipor är förbjudna i arenan!