Nu höjer vi nivån lite tack
« Föregående · 19154 Till forumet
Sv: Nu höjer vi nivån lite tack
Ja det var ordentligt med kritik hasse fick här... Tråkigt att det ska behöva låta så, men jag tror faktist att Taif behöver en nytändning-ny tränare. Det finns alltid tränare till befogan, ass.tränare i elitserien eller allsvenskan. Kanske en duktigt tränare i div1 som vill avansera.
« Föregående · 19154
Ett tips läs hockeysnacks regler (länktips).