Ja det var ordentligt med kritik hasse fick här... Tråkigt att det ska behöva låta så, men jag tror faktist att Taif behöver en nytändning-ny tränare. Det finns alltid tränare till befogan, ass.tränare i elitserien eller allsvenskan. Kanske en duktigt tränare i div1 som vill avansera.
Nu höjer vi nivån lite tack
19210 · Nästa » Till forumet
Nu höjer vi nivån lite tack
Nu höjer vi nivån lite tack. Vill ogärna ta bort inlägg.
Ett tips läs hockeysnacks regler (länktips).
Ett tips läs hockeysnacks regler (länktips).