Ni får det tufft på fredag oskarshamn är riktigt heta nu men lycka till
Oskarshamn är heta just nu
« Föregående · 127564 Till forumet
Sv: Oskarshamn är heta just nu
Liljan: Kanske det, men TAIF trivs ju rätt bra i världens tråkigaste och kallaste islåda...
Sv: Oskarshamn är heta just nu
ForzamalmJR: Tranås hall är något tråkigare bara så du vet men skit i hur halljävlarna ser ut det är ju inte vi supportrar som har byggt dom... Mitt tips IKO-TAIF 5-1
« Föregående · 127564