Sv: Oskarshamn är heta just nu
ForzamalmJR: Tranås hall är något tråkigare bara så du vet men skit i hur halljävlarna ser ut det är ju inte vi supportrar som har byggt dom... Mitt tips IKO-TAIF 5-1