På hockeyfronten intet nytt
« Föregående · 95115 Till forumet
Sv: På hockeyfronten intet nytt
Hepp: Merxx håller på med en artikel som säkert kommer att bli läsvärd, Kenny har lovat att skriva en krönika. Kommer snart även upp betydligt mer info om styrelsens medlermmar. Intervjuv med nån speciell spelare/ledare du önskar?
Sv: På hockeyfronten intet nytt
Patrik M: Tror det skulle vara intressant med en intervju med
Allstrin eller Jonsson. Även Axelsson eller varför inte Holmis, vad
fick honom att ändra sig etc.
Allstrin eller Jonsson. Även Axelsson eller varför inte Holmis, vad
fick honom att ändra sig etc.
« Föregående · 95115
I övrigt vill jag passa på å önska alla TAIFare en riktigt skön sommar med många öl! Tänk på att det är viktigt med försäsongen även för oss!