Sv: Mostånd?
ForzamalmJR: Tror det är mkt positivt med tanke på att låta spelarna lära sig hitta varandra på isen och spela ihop spelsystemet dock blir nog försvarsspelet lite lidande men det lär vi väl få se mer av i matcherna mot tex arboga och oskarshamn!