Sv: Stormöte
Patrik M: Hello! Lägger du ut bilder på plaggen då eller? Man kan ju inte komma och beställa innan deadline tyvärr. Det får bli mailorder. Bild är ju gött då, så man ser vad man får. Tack för info om FCS-mötet också.