Sv: TAIF - mörrum
Ni som inte anmält er, anmäl er nu till Mörrum! Ni som åker bil åk buss i stället. Vad är bäst ett busslast med supporters eller ett par bilar?? Låt inte plånboken tala med några tior hit eller dit..