Sv: TAIF - mörrum
Steken: Står man längst bak och kastar rakt upp så bör det inte komma in på isen, ja isen är nära. Går ju bra att spara till ett senare tillfälle annars. Är väl inga TIFO planerade direkt, vi får se!

Inte långt kvar nu!