Sv: Mörrums resan
Perzzon: Håller med! 25 anmälda ikväll så en 8-10 man till går det väl åt. Tycker inte det ska vara några problem, hör med vänner, bekanta, systrar och bröder för vi ska ta mig fan till Mörrum på söndag!