Sv: Dommarnivån!
mmm... givetvis så håller standarden på dommarna inte speciellt hög klass.. Och de vill ha löneförhöjning med? Varför inte göra som IFK Göteborg och ge domaren löning efter förmåga???

lycka te med säsongen Tranås!!

Kämpa RÖGLE!!