Sv: Samarbete!
Kan bara hålla med om Gästrin, Bobban! Han har väl inte varit direkt lysande hittills förutom att han tekat bra! Men han gjorde dock 30p för Boden ifjol och bör inneha en hel del kapacitet. Kommer nog vad det lider!