Sv: Tröttsamt...
Patrik M: Jag tycker det var helt sjukt beteende. Sånt hör inte hemma i en hockeyhall!
Jag tror det hade nåt att göra med att den där spelaren inte gillade Hasse när han tränade Tranås men det är ju absolut ingen ursäkt för att spotta på nån!