Sv: Nä, fy fan!
ForzamalmJR: Ja och ändå har tränaren fått "sparken"! Taif:s styrelse kanske skulle sparka dem ordentligt istället och skaffa tränare som har lite mer kompetens...., snart har vi derby mot Nässjö, Eksjö osv.