Sv: Nä, fy fan!
StickDeath: Hmmm , tack..

Men men , det är inte första lektionen vi fått i år.
Det verkar ju TYVÄRR inte bli den sista heller.
Grattis till seger , eller ska vi säga utklassningen !?!?!