Sv: Nä, fy fan!
Wolfpacker: Tack!
Nja, jag skulle nog ha varit lite orolig om jag höll på Tranås.
inget illa ment.
Och Bendelin ger ni fan i, han ska vi ha nästa säs. ;-)