Sv: Härligt!
Kämpar de som de gjorde idag så kan vi vara lugna. Den här matchen skulle vi bara vinna! Härligt att Tobbe har kommit igång igen. Han på radion tyckte det var en dålig match det tyckte definitivt inte jag.

FORZA!