Sv: Ny krönika!
ForzamalmJR: *s* Härligt att höra att allt är okay. Jag skriver upp en på dig.. Vi tar alla i samma storlek (fullvuxen)

Så du spelar innebandy... Får vi ett matchereferat därifrån så vi kan se hur duktig du är?


Ha det bra!!
M1E