Sv: 6-2 väntat resultat
Merxx: Visst är det så, skyller på att det var tidigt på morgonen. :)

ForzmalmJR: Den som lever får se!

Nords namnbyte har jag inte hört ett knyst om, om det nu stämmer. Ingen stor sak direkt iofs...