Sv: AIF Verkligen på G
The Sittingbull: Är j-vligt viktigt att man får första målet så OIK måste öppna sig lite mer bakåt. Deras målskillnad är ju helt sjuk..

Att AIK slog Nyköping igår gör ju inte saken sämre då det ökar TAIF:s chanser att få låna Liket igen.