Underbart..........
"Oskarshamn, som ifjol spelade i Kvalserien, har bara tagit fem poäng på sex matcher och ligger näst sist i Södra Allsvenskan."

Nu har de visst värvat någon avdankad 35 årig kanadick!!

Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!