Sv: BIF-AIF
Idag så får ni stryk av BIK, både på planen ocg på läktarna, *hehe*, närå man ska inte va kaxig, men hur många kommer ni med till Karlskoga, om nån vet det så skicka ett brev till mig!!!!!!!